Brazilië - Reisverslagen van Anna Jasha - WaarBenJij.nu Brazilië - Reisverslagen van Anna Jasha - WaarBenJij.nu
Brazilië

De reis staat voor een groot gedeelte in het kader van mijn afstudeeronderzoek. Daarvoor ga ik inspirerende muzikale projecten volgen in enkele favelas van Rio de Janeiro. In de anderhalve maand daarvoor verblijf ik in Belo Horizonte (en voor een weekje in Brasilia en ben ik aan het ‘scripteren’. Ik kijk erg uit naar het weerzien met het land, de mensen en de projecten, en naar het leren van de Portugese taal.

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2015

Braziliaanse o

09 Juni 2015

Braziliaanse wind

22 Mei 2015

Braziliaans avonduur

13 Mei 2015

Braziliaanse bewegingen
Anna Jasha

Ruimte voor enkele verhalen over mijn ervaringen van en bevindingen over Brazilië. Een weblog leek me bij nader inzien wat handiger dan Facebook. Omdat jullie hebben aangegeven het leuk te vinden om af en toe te horen hoe ik Brazilië ervaar, heb ik jullie e-mailadressen opgeslagen in de mailinglijst.

Actief sinds 18 Juli 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6308

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 28 Juli 2015

Brazilië

Landen bezocht: